czwartek, 7 kwietnia 2016

Moje gotowanie - jajeczne muffiny

JAJECZNE MUFFINY ZE SZPINAKIEM, PIECZARKAMI
I TYM NA CO MA SIĘ OCHOTĘ ;) 

Dziś proponuję na śniadanko lub kolację bardzo łatwe muffinki jajeczne.
Świetna sprawa dla dzieci, dorosłych i osób dbających o linię :)
Alternatywa dla nudnej jajecznicy :P

Składniki
- pół paczki szpinak (mrożony lub świeży) ok. 250 g - ja używał tylko mrożonego
- 4 jaja
- 2 pomidory
- 1 papryka
- 8 pieczarek
- sól, pieprz i to co każdy lubi ;)
- ewentualnie ser żółty/mozzarella - dla chętnych

Przygotowanie
Podsmażyć pieczarki, cebulę, paprykę i pomidora (można użyć ulubionych warzyw) na odrobinie oliwy albo oleju rzepakowego. Dodać szpinak mrożony, który puszczając wodę poddusza warzywa. Jak ostygnie dodać jajka (w przepisie jest 4 szt, ja dodałam 7 bo robiłam na dwoje - z czego jak widać wyszło 14 muffin).
Emotikon smile ). Piekarnik na 190 stopni i na 20-25 min i gotowe.Smacznego :)

Ps.
Używajcie najlepiej silikonowych form muffinkowych, gdyż z blaszki i papilotek bardzo źle wyciągnąć te pyszne muffinki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz