środa, 13 lipca 2016

RODZINA LIPIKAR


Jakoś na początku roku znalazłam stronę, na której można było zgłaszać się do programu La Roche - Rodzina Lipikar.
Jest to program przeznaczony dla rodzin, w których są dzieci cierpiące na AZS.
Postanowiłam się zgłosić.
No i jak to ja, zapomniałam o tym ;)
Po około 3 miesiącach otrzymałam maila, ze udało nam się dostać do tego programu :)
Jakież było moje zdziwienie kiedy przeczytałam tego maila :) 

No i w taki oto sposób od maja tego roku należymy do rodzinki Lipikar :)
Przez 12 miesięcy będziemy otrzymywać specjalna serię kosmetyków dla osób cierpiących na AZS.
W chwili obecnej czekamy na 3 paczkę :)
Po 2 miesiącach stosowania kosmetyków La Roche zauważyłam dużą poprawę u córki.
Przede wszystkim pokochaliśmy Cicaplast Baume b5 <3
Jest idealny i pomaga przy wielu problemach.

Ale o tym napiszę za jakiś czas :) kiedy minie już troszkę i zobaczymy efekty stosowania La Roche :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz