czwartek, 5 listopada 2015

Monte Snack



Monte Snack - jeden z wielu produktów typu "mleczna kanapka". Osobiście nie przepadam a i mojej córce rzadko kupuję tego typu produkty. Niestety jest to spowodowane produktem firmy K, który do mnie absolutnie nie przemawia - smak chemii czuję na samą myśl. Z wielka chęcią przystąpiłam do testu Monte Snack, córka chyba z większą 
Emotikon smile
 Biszkopt nasączony, na pierwszy rzut oka wydaje się on na zbyt mokry, jednak w rezultacie dobrze komponuje się z całością. Krem mleczny podobny do wszystkich innych występujących w tych kanapkach. Jednak dzięki kremowi orzechowo-czekoladowemu jest bardzo dobra.Nie ma smaku sztuczności, nie jest za słodka oraz nie jest mdła. Posiada swój indywidualny charakter, który do mnie w jakimś stopniu przemawia. Ostatecznie po spróbowaniu stwierdzam, że będzie to jedyna tego typu przekąska, którą od czasu do czasu kupię dla mojej córeczki do szkoły jako dodatek do drugiego śniadania. Polecam wszystkim aby spróbowali 
Emotikon smile


Podaję link do stronki, dzięki której miałam możliwość przetestowania i podzielenia się Monte Snack 
Emotikon smile


Ps.
Zapowiadają się nowe testy 
Emotikon wink
 zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz