czwartek, 12 listopada 2015

Rama - Smaż Jak Szef Kuchni


Rama - smaż jak szef kuchni - jest to kolejna kampania, w której biorę udział, dzięki Talk Marketing. Ambasadorem akcji jest sam Pascal Brodnicki :)
Paczuszkę otrzymałam już jakiś czas temu, niestety dopiero teraz miałam okazję wypróbować nowość do smażenia :)



W paczce ambasadora otrzymałam 6 butelek Ramy klasycznej oraz 12 ulotek informacyjnych. Z tego 1 butelka dla mnie a pozostałe 5 do rozdania znajomym - rozeszły się jak świeże bułeczki ;)


Parę słów na temat testowanego produktu
Rama Smaż Jak Szef Kuchni w wersji klasycznej pomaga wydobyć naturalny aromat i smak smażonej potrawy. Najlepszy wybór do mięs, ryb czy naleśników. Łatwo miesza się z innymi składnikami. Jest doskonała do sosów, marynat czy smarowania form do pieczenia.
Jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Dużo piekę oraz głównym pożywieniem w moim domu jest mięso ;)

Dodatkowo mamy do wyboru jeszcze dwa warianty :
- maślany smak - sprawia, że potrawy ładnie się rumienią i nabierają maślanego aromatu; idealna do warzyw smażonych na patelni
- z oliwą z oliwek - dla osób lubiących smak i zapach oliwy, mimo jej tendencji do pryskania
Rama jak dla mnie ma dwie najważniejsze w kuchni zalety :
1 - nie przypala się
2 - nie pryska podczas smażenia



Moje odczucia po użyciu Ramy
- nie pali się - dzięki czemu nie mam wrażenia, że w domu jest pożar prze dym z patelni
- nie pryska - co było moją zmorą i przyczyną wiecznych ran na rękach
- łatwa w użyciu - płynna konsystencja dzięki, której odmierzam tyle ile potrzebuje
- szybko się rozpuszcza - wiem kiedy jest idealny moment, aby zacząć smażyć
- zawiera łatwo przyswajalne kwasy omega-3, omega-6, witaminy A i D, zawiera mniej kwasów tłuszczowych nasyconych niż masło - wiedza zdobyta dzięki informatorowi agenta ;)



Moja opinia - jestem na tak. Osobiście lubię smażyć na oliwie, oleju czy też maśle, ale jest to dobra alternatywa i zapewne kiedyś podczas zakupów wyląduje ona w moim koszyku :)

www.talkmarketing.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz